Aktuální opatření
Vážení obchodní partneři,
Současná situace nám přinesla nečekané výzvy a opatření. Pro zajištění ochrany zdraví našich zaměstnanců, zákazníků i obchodních partnerů jsme učinili pár opatření i v naší společnosti:
- Zavedli jsme práci z domu. Kolegové s vámi budou nadále v kontaktu na jejich mobilních telefonech a počítačích.
- Omezili jsme pracovní dobu na recepci – 8-12 h a ve skladu 8-15h.
- Servisní pracovníci stále navštěvují naše zákazníky, po telefonické dohodě.
- Dodržujeme veškerá hygienická opatření, abychom minimalizovali rizika související s šířením viru.
Náš e-shop je vám stále plně k dispozici.
Disponujeme dostatečně velkou skladovou zásobou a výroba nadále funguje bez větších omezení.
Celá naše společnost – obchodní zástupci, servisní pracovníci, montéři i ostatní pracovníci – je stále připravena vyřídit Vaše požadavky.
Vedení společnosti PROMAN s.r.o.